? ??????????????Golden Afternoon? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??24 Grabs Today. 508 Total Grabs.
??????Get the Code?? ?? ?????Purple Flower? ????? ?????? ???Rating: 4.3 (723 Ratings)??24 Grabs Today. 97865 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????Totally Vaycay!? ????? ?????? ???Rating: CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Monday, November 24, 2008

Isnin Yang terrrrr..lalu Penat.....

Aku masok kan n3 utk semalam yek (23/11/2008)






Semalam aku rewang kat rumah jiran..kira yg nak kawin ni pon 2 pupu dgn haku ler.....so, kena lah tunjukkan muka yg cun melecun ni haa



Tem wat kije tak rasa penat....lopeh abeh kije..hah!! HAMEK KO....... capek banget!!! Sampai le ke hari ni...sakit kat segala tulang temulang......adeehhhhhh!!! Sapa le yg sodi nak urotkan haku ek????






Haa.....ni ade gambo anak dugong terlepas...aku dpt snap semalam ptg...tem org dah nak rehat2 tunggu maghrib.......jeng jeng jenggggggggggggg..........









































**Nampak anak dugong tu??? hehhehe..bapak

dia pon tak kose nak tengok....seksaaaaaa...**


tu je ar yang aku dapat snap........keh3...besok ko tengok le gambo bulat ko ni adik oi.....cam anak dugong......perot moncit cam ngandong 9 bln!!! ngeh ngeh ngeh......


jumpa lagi di episode akan datang.....babay! (nak sambong tidoooooooooooooo.........zzzzzzzzzzzzz





Nota Dak Aspa: saje je aku ngedet...dah tensen

2 pengkritik terhebat:

mamarempit said...

wa..aspa..ini keje ngko yek..tk nk masuk blog MG lagi ke? majuk la tu...anak dugong yek??? lebeh kuang cam afiq jer...ngeh ngeh ngeh

Noraliza Ramly said...

ank sedare ko ke aspa? awat perot kembong na?