? ??????????????Golden Afternoon? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??24 Grabs Today. 508 Total Grabs.
??????Get the Code?? ?? ?????Purple Flower? ????? ?????? ???Rating: 4.3 (723 Ratings)??24 Grabs Today. 97865 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????Totally Vaycay!? ????? ?????? ???Rating: CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Wednesday, February 25, 2009

Spesel Tok Kak Peah Ngesot!!!

Tajok cam nak carik gadoh jerk....


OK...slps kita menjamu selera ngan kek kat N3 bwh tu..moh le kita coci perot kita plk dgn pelam/pauh smpi perot korang kembong.....
Nak oder jap....
Dey tambi!!!..kasi saya itu buah 8 bakol.....skrg juga tauuu!! Mau yg cantik manis seropa itu saya juga lah....ada kaaa???

okey dia datang..dia datang!!







Wah!! ini macam kalu....saya juga panggel lu punye meneger sikit jam lagi smpi....

Makan pelam! Minom Pelam! Tido Pelaaaaaaaaaaaaaaaaaaammm.......

Nota Dak Aspa : Kak peah! ko watkan aspa sambal CHOLET 2 beldi kak....aku nak cicah ngan pelam ni.... shedap nyerrr







10 pengkritik terhebat:

Aspalela said...

testing 123....

Aspalela said...

ok....siap...
cantekkkk!!

mama said...

memang chantekkk...menyalee...cam nak raya cine kan????

tebu said...

Bole la...

Aspalela said...

tebu>>>maksud bole la tu ape? lawa sgt ek?? "merah sgtlah mak ngah...."
hehhehehhe

mama mya said...

rumah dia semakin cun melecun.. waa wat kita terliur nak pelam gak.. to kak piah wat sambal cholet manyak2 sikit mama mya pun nak sikit hiks

Aspalela said...

MAMAMYA>>> ini keje air tgn mamakorang le ni..klu arapkan aspa..5 taun pon lom ten2 berubah..keh3

atty's said...

salam singga..dik..exchange link.k..

Noraliza Ramly said...

ngancam gitu kaler merah nyala²....hik3 wat aku kecor liur je pa oi tgk pelam ni....

tebu said...

Rumah menyala... tapi..... rumah orang, aku no komen la. Air² tak de tuan rumah?