? ??????????????Golden Afternoon? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??24 Grabs Today. 508 Total Grabs.
??????Get the Code?? ?? ?????Purple Flower? ????? ?????? ???Rating: 4.3 (723 Ratings)??24 Grabs Today. 97865 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????Totally Vaycay!? ????? ?????? ???Rating: CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Friday, November 6, 2009

Zaidi Omar

Terima kasih pakcik gugel...

Maklumlah, org glemer mcm Pelakon Zaidi Omar ni senang je nak gugel...
ketik! ketik! ketik!..
dah kuar gambo dia...

cer klu nama aku ni haa...aspalela!



kok jadik ini sih???
bangla mana la ni??
mgkn 2 3 hari lagi akan di hantar ke malaysia....
kerja kat Pam Minyak berdekatan dgn anda....hekekekekkeke!!!

*********

Ehh! bukan N3 bangla yg aku nak stori morikan...
ni haa..ttg berita yg aku baca dari blog pelakon muda lagi kacak bergaya dan tinggi melampau ni haa...

gambar N3 terbaru dia pon ttg gmbr ni jgk kan?



Jadik aku agak terkujat jgk lah baca N3 beliau tu, sbb aku pon dah jarang2 dgr berita kat radio & TV...
so, hasil blogwalking aku ptg2 ke rumah Zed zaidi ni aku aku baru dpt berita yg Pelakon Zaidi Omar ni xcident..langgar penunggang motorsikal dari arah bertentangan sehingga menyebabkan penunggang motor tu mati di tempat kejadian!....

Innalillah....

Semoga Pakcik Zaidi Omar yg juga bekas guru mamarempit berada dlm keadaan selamat hendaknya.
Dlm berita tu dia terkejut bila nmpk penunggang motor tu meninggal di situ...

Sapa tak terkejut ye tak?? silap haribulan..boleh demam seminggu hooo...

aku teringat kes abang aku 9 thn lepas...
tapi smpi laa ni tak settle2 lagi..huhh!!


Nota Dak Aspa :
Maaf, ayat mcm tak best..maklomlah dah lupa gerak geri berblogging! Apepon, tahniah pd diri sdri sbb berjaya post new N3 ...clap clap clappp!

9 pengkritik terhebat:

mamai said...

ya memang ngeri teringat pada sahabat pakcik yang meninggal diatas pangkuan pakcik

Kak Lia said...

hoi...salah info la ko pa....bekas cekgu mama Roslan Salleh...bukan Zaidi Omar....

Ralat...harap maaf..kesulitan amat dikesali....

p/s : ko nk kene seligi ek ngn Zaidi Omar...bile mase plak wak jawa ni jadi cekguuu....ya ampunnnn

Aspalela said...

Mamai...

agar pakcik di tptkan bersama org2 yg Solleh!


Mama...

Bukan ye ma? tapi mcm nak sama je ma muka dia??
ayakkkkk...pelanduk 5 serupa daa..

sorry ma..sorry cekgu mama...kui3

Diarihatiku1976 said...

mak aii... selisih ekk.. tapi cian plak kat zed zaidi tu.. mesti dia tgh risau kan

manusia biasa said...

smai da gak baca...sian kat pkcik zaidi omar ni..fobia..kalau smai,x drive dh

Unknown said...

sian kat moto tu mesti kemek abis

Aspalela said...

Diarihatiku..

huhuhu! klu saya pon risau jgk..ye lah, org dah suspek kita kan..padahal org lain yg kena.


Smai..

blh je drive, tp ikut jln kampong la...heheheh! berapa jam nak smpai tuh??


Bosss...
lama tak nmpk batang idong ko...

ko kesian kat moto?? paling kuat pon ko rembat side miroor dia je kan??? hahahhaha

Noraliza Ramly said...

Uitttt giler ngeri... Sian zed omar kompom tak kuar umah sebolan..

Aspalela said...

Okliz...

ye lah tuuu....mau kena 'mandi tolak bala' lepas nih!