? ??????????????Golden Afternoon? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??24 Grabs Today. 508 Total Grabs.
??????Get the Code?? ?? ?????Purple Flower? ????? ?????? ???Rating: 4.3 (723 Ratings)??24 Grabs Today. 97865 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????Totally Vaycay!? ????? ?????? ???Rating: CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Wednesday, August 5, 2009

Kentut Itu Membahagiakan....

Ape lah dak aspa punye mengarut hari ni kan????
N3 ntah ape2 jerk.....
Dah la malas nak buat N3....sebulan sekali pulak tuh!!
Bila kuar N3, tajok pon cam Puaka Di Tebing Biru gituuuu gayanyer...

Wat eber la ape korang nak kata.....
yang penting aku berhapdet!!! Sebab aku dah congak, hitung kali bagi....
rasa hampir sebulan jugak aku tak pedulikan rumah munge2 aku ni....

Al-maklumlah....baru balik dari Demontrasi Jalanan pasal ISA aritu......

wakakakakkakak!!!


Aku nak cerita pasal kentot laaa....


Malu???

Alahhhh..gasak la korang..agak2 malu, sila baca next Blogger.

Klu nak termuntah ijau sbb tak tahan bau..sila g cari besen wat tadah muntah korang.....kui kui kui...


Jarang sekali kita dengar pompuan kentut kuat kuat terutamanya bila
tengah keluar dengan lelaki kan?.. Mereka sanggup tahan kentut sampai biru biru lebam muka semata mata tak mau kentut depan teman lelaki mereka.


Padahal,
lelaki sikit pun tak kisah jika pompuan terkentut. Adat la tuh dah nak
terkentut. Paling kurang lelaki akan berkata..


”Eh! Makan apa kentut busuk dan kuat sangat nih???“


Dan secara otomatik lelaki dan pompuan tadi akan ketawa bersama2. Ini akan menjadikan hubungan mereka semakin ceria...betol tak??

Lelaki selalunyer terkentut secara tak sengaja. Bila dah "TERRRRR....kentut"
lelaki dengan secara tak malunya akan mengaku depan teman wanitanya bahawa dia terkentut. Dan teman wanita secara spontan akan
berkata....


”Tak senonoh la U nie…“ sambil mengejek manja teman lelakinya itu.

Dan lihatlah betapa harmoninya hubungan mereka. I likeeee....hehehe

Dulu pompuan asyik menahan kentut ketika bersama teman lelakinya,
namun kini pompuan dengan beraninya memberitahu lelaki bahawa dia nak
terkentut. Pendek kata, kentut mintak izin lah kan???

Tengok…bagaimana kentut mendidik pompuan supaya menjadi begitu tertib. Dan hubungan mereka secara tak langsung akan bertambah baik.. **cheeettttt!!! baik tapi busukkkkk.....keh3

Jika dulu pompuan berkata perbuatan teman lelakinya yang asyik
terkentut sesuatu perbuatan yang
"tak senonoh", namun kini dia semakin
mengaguminya dan semakin menghormatinya…kerana itu adalah trademark teman lelakinya. Mana nak jumpa dah lelaki camtu…

Akhir sekali, jangan sesekali malu jika anda terkentut ketika anda
berkunjung ke rumah dan menemui ahli keluarga pasangan anda. Ini kerana
jika anda terkentut, ahli keluarga pasangan anda akan gelakkan anda
secara beramai ramai. Secara tak langsung, ini akan mengeratkan hubungan
anda bersama bakal bakal ahli keluarga anda. Dan mungkin juga anda ditertawakan secara berjemaah.......huhuhu!!

Kesimpulan:
Kentut itu membahagiakan… .anda setuju???


Nota Dak Aspa : Tapi kannn..klu tgh cirit birit, jgn kentut merata2 tau.....Bauuuuuu nyerrr.... Ya Ribbaaaaa........sdri mau ingat laaa

17 pengkritik terhebat:

watie said...

salam...

hahahaha gelak guling2.. mcm perli aii kentut kat papa mya jek muakakaka... kentut aii adalah senjata okey!! bila papa mya datang aii pun tembak (kentut) so papa mya larikkkkkkkkk kakakakaka (muntah hijo laaa kang yg baca nie)

Sheila@CC said...

klu kentut angin camana lak.. x kira tpt nk kentut jer..

sue @ ela said...

cc - ntah la cc..smai pn xtau nk jwb..tnya dak aspa

aspa - klu nk kntut gak time cirit brit mcm mn?hehehe

Aspalela said...

WATIE~ senjata ekk..huhuhu! idea jgk ni ekk!
**gelak2 guling2 baca komen watie ni!

CC~ Kentut angin spt 'bom neuklear'...sopan la camtu! heheh

SMAI~ jgn kentut time cirit birit smai..sbb baunyer hanya penghidu je yg tau! dan lagi..takut lain yg keluar swktu nak kentut...huhh!

ungkep said...

wat apa nak tahan2 kentot. kentot je le. pasangan pon tau. mmg tabiat manusia bagi signal sebelum berak....kentot. jadi mari le kita kentot tanpa menahan. lagi di tahan, lagi umphhhhhh baunyaaaaaa

hydraxy said...

kentut smbil brdehem lg bagus...x de org tau....tau2 sekeliling akan tanya "bau apa ni?"nnti ckpla... "oooo..lori smph tu kt dpn sana yg busuk tu"...baru dpt cover skit....malu pun tak....perut pun lega..

cutecida said...

hahahahaha hadoiiii ko pa..sungguh kurang sopan kui3..nak kentut bawak diri g tmpt lain le...tp lau emgergency xleh kata apa la...x merah ungu la tahan malu hehehe

s@yangh@sni said...

aku pun selalu terkentut..
mujur hubby takder deria bau..

hihihihi..boleh kentut ikut suka..

Aspalela said...

BOS~ (lama x nmpk ko)

hahhaha..
aku igt ko nak ckp
"Jadi marilah kita kentot beramai2 mgkn lps ni kita blh masok pertandingan Siapa Kentot Plg Busukkk"....hehehhe

HYDRAXY~ muahahahhaha.... disamakan dgn Lori Sampah daaa...mst hazabbb betol baunyer!

CUTECIDA~ Klu saya, saya buat2 muka plg ayu di dunia..lps tu but dono!

SAYAGHASNI~ (terima kasih dear...tunggu pembalasan dr aku plk ekk)

mak oiii....hby takde deria bau ke? ni yg kentot bersepah2 ni ye tak??? muahahahha

mamarempit said...

mama tk leh tahan kentot...kalo dpn papa...saje je kasik kuat skit munyik dia....kasi GEGARRRRRRRR...muahahaha

kalo di tahan2, nt angin naik kepale...lagi feningggggggg

Aspalela said...

MAMA~ wakakakakakak!!! ganazzz seyyyyy......nnt papa plk yg feninnn!!

Tijah said...

hahhah. aku salu kena perli ngan carlos. dulu masa becinta kemain senyap jer tetau ada bau. skrg bunyi meletup2 mcm mercun. tak malu langsung...

bleh?

Noraliza Ramly said...

wakakakaka pa aku setuju tu!

Tapi aku malu la pa nak kentut depan bakal mak mentua nanti! Ko wat dulu pa pastu aku tiru. ekekeke

arapink said...

jangan weh kentut depan mak mertua...tak takot kene reject ker weh?

payah nak cari laki skrg taw...kakaka...

aspa...windu ah...ah..ah...amalina

;-)

ungkep said...

oiiiiiiiiiiiii..x abis2 lagi ke kempen kentut ni.
dah naik bantut dah kucing ko tu aspa. dok kena kentut je...

Aspalela said...

KAK TIJAH~ Pum pam pum pam pum pam ye kak tijah? heheh

LIZ~ alaaaa ko la dolu
(sambil tolak2)

ARA~ btol btol btolll.....lainlah klu cam bos aku kat bwh ni haa...

psssttt!! shuttt.....

BOS~ Hampeh ko bossss!

matabulat (lat) said...

aspa..aku tegolak smpai tekentut-kentut baco N3 ko ni..
best la ko pa...amalkn slalu buang angin merata-rata...keh..keh..tak do sapo nk saman..........