? ??????????????Golden Afternoon? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??24 Grabs Today. 508 Total Grabs.
??????Get the Code?? ?? ?????Purple Flower? ????? ?????? ???Rating: 4.3 (723 Ratings)??24 Grabs Today. 97865 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????Totally Vaycay!? ????? ?????? ???Rating: CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Sunday, August 30, 2009

Utk sahabat2 ku sekalian......
semoga bingkisan ringkas nie dpt menyedarkan kita....





dan jgn lupa......
utk elakkan diri dari mengumpat....upssss!!!!.....keh3

sama2 lah kita yeppp....

Jom sama2 kumpul duit


Nota Dak Aspa : selamat Hari merdeka!!

8 pengkritik terhebat:

░♥si lampu neon♥░ said...

hehehe elak diri dari ngumpat tu betul...

ungkep said...

aku rasa ko x leh nak pakai mask tu. ko layak dijahit je mulut tu...hua2

arapink said...

hihihi... mulut kalo mcm karipap boleh gak nak kelim ek aspa... ahaksss

mamai said...

pakai plaster la mulut tu tak pun jahit ajer...tapi la nie orang mengumpat tak guna mulut tapi guna jari...hahaha

en_me said...

pinky tewww..

Aspalela said...

Si Lampu Neon~~ betol3...

Boss~~ Jahit kang aku nak menguap susah la boss...aku telipon teledera nnt! keh3...

Ara~~ karipap inti daging + kentang skt..perggghhh!!! dilices

Mamai~~ ha'ah la kan mamai...org dah byk ngumpat guna jari..keh3

en_me~~ sesekali tukar kaler, wat demo utk raya nnt..keh3.

Lehin said...

zuhud tu baik..tapi biar dah berharta baru zuhud..jgn tgh miskin pun berzuhud..nanti org Islam susah nak maju..dan takut dijadikan alasan malas..
hmm..nasihat utk diri sendri jugak ni huhu

Aspalela said...

Lehin~~ ye tak ye jgk kannn...klu dah tak beghete cam saya ni..apa yg patot saya zuhudkan??? :(