? ??????????????Golden Afternoon? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??24 Grabs Today. 508 Total Grabs.
??????Get the Code?? ?? ?????Purple Flower? ????? ?????? ???Rating: 4.3 (723 Ratings)??24 Grabs Today. 97865 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????Totally Vaycay!? ????? ?????? ???Rating: CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Monday, August 24, 2009

Selamat Berpuasa Semua

Maaf le sbb aku lambat nak wishkan korang.....dah masok hari ke - 3 dah pun...heheh

Okeylah dikesempatan nie, aku nak ucapkan

"Selamat Berpuasa, Semoga dilipatgandakan pahala kalian semua utk tahun ini"

Maaf zahir dan batin....

Klu ade masa kang, aku buat N3 baru ye....
kesian rmh aku ni haaa..berabok! ade anai2 & kelulut.....
Ade sapa2 blh tolong aku bersihkan rmh ni tak??


Nota Dak Aspa : dah 3 hari pose.....ade ape2 perubahan tak korang?

6 pengkritik terhebat:

ber_uwang said...

dah kurus....kurus poket pergi PA RAM

Aspalela said...

Ber_uwang~ ahahahah...jgn smpi raya poket tak berisi sudah laaahhh!!

sue @ ela said...

salam apek..prubahan bln posa x la nmpk kuruih lg..tp nfsu mkn time shur dah mula nmpk x lalu

watie said...

salam ramadhan..

selamat berpuasa juga.. perubahan?? owh semakin muncit keh keh keh

Aspalela said...

SMAI~ knp makin x lalu smai?? aku salu amalkan, lepas abes je makan sahur tu..last sekali mkn kurma...dah jgn minum atau mkn ape2 lagi..InsyaAllah! takde rasa mual/loya tekak ni..sbb dia manis.

Watie~ Slmt berpuasa jg...
keh3...sama le kiter....

s@yangh@sni said...

pa, aku sama yer..
thanks untuk kiriman email itu..