? ??????????????Golden Afternoon? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??24 Grabs Today. 508 Total Grabs.
??????Get the Code?? ?? ?????Purple Flower? ????? ?????? ???Rating: 4.3 (723 Ratings)??24 Grabs Today. 97865 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????Totally Vaycay!? ????? ?????? ???Rating: CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Tuesday, September 1, 2009

Kurang ajar!!

aku meninjau2 blog abg mazidul kita.....
terkejut aku dgn gambar bendera M'sia kita dipacak kat tah*
aku tak sanggup nak kopipes gmbr najis tu....mmg celaka betol sapa yg berani buat gitu.
klu korang nak tgk...pegi blog abg mazidul ni...
kemudian pegi ke sini pulak....

Gorilla





Nota Dak Aspa : Buat baik berpada2 kata org tua..buat jahat jgn sekali..nnt akan rugi...

8 pengkritik terhebat:

mamai said...

mereka itu tidak pernah belajar...sebabtu macam tu.

Aspalela said...

Mamai~~
x blh jg dikategorikan 'kurang ajar' lg tepat klu dikatakan 'tak pandai' atau bahasa kotor nya 'BODOH'.

cutecida said...

mmg celaka la dorang ni kan...biadap sunnguh hooh!!!

Noraliza Ramly said...

Gilo!! Sapo tu!! (marah tahap jurassic park ni!!)

huarghhhhhhhhhhhhhhhh

Sheila@CC said...

jahat tul la dorag.. klu kita buat cam tu kt dorg agaknye dh bising 1 dunia..

ungkep said...

aku klu dapt mamat yg buat tu, dah sah2 aku suruh makan tahi tu dan tahi aku sekali.
x guna, *@*@*^&(+*##@^&*!^*^*:"}{P<....eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii gerammmmmmmmmmmm
ko jgn sekali2 buat cam tu aspa. klu dua kali ko buat siapppppppppppppp.....

conan said...

Banyak bersabo dibulan Ramadhan nih...

Aspalela said...

Kak CUTE~~ memang ponnnnn!! :(

OKLIZ~~ huarghhhhhhhhhhh (eh! cam bunyi sangap plk!)

CC~~ pastinye cc...bkn 1 donia..semua donia jd isu.

BOSS~~ taik cicak pon aku kumpulkan kasi dia mkn bos..akuu pon geraaaaammmmm.
Aku mmg dah siap sedia nak tumpang o'ok rumah ko!! sakit peyot nih!!

CONAN~~ sabo la ni..klu x sabo, dah lama aku g indon..jd Mat Top