? ??????????????Golden Afternoon? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??24 Grabs Today. 508 Total Grabs.
??????Get the Code?? ?? ?????Purple Flower? ????? ?????? ???Rating: 4.3 (723 Ratings)??24 Grabs Today. 97865 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????Totally Vaycay!? ????? ?????? ???Rating: CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Sunday, September 6, 2009

Ahad...

aku taip ni lps sahur ...
dgn keadaan angin yg kuat....
dan kini ujan lebat pun dah turun...
rumah depan ntah brapa kali aku dengar zink 'brang breng..brang breng....'
tercampak...

Aku mohon pd Allah!
moga lindungilah aku dan keluargaku serta kami semua...
moga tak ada benda yg tak diingini berlaku lah hendaknya...
Aminnn!!

Nur Kasih ulangan pun dah nak abis ni...
jap lg azan subuh....

ok...
aku nak amik air sembahyang...
nak solat & mengaji...

jumpa lagi...
Assalamualaikum...............





Nota Dak Aspa : Moga Allah selamatkan kami...Amin!

12 pengkritik terhebat:

ber_uwang said...

la ingat kan aku je yg tengok Nur Kasih..


semoga aspalela selamat dunia akhirat
amin

Tijah said...

sbn pun hujan lebat lepas sahur. sdap giler sambung tido blk...

mamai said...

masa hujan u rasanya aku ngan tido kot...

conan said...

Insya ALLAH selamat. Hujan rahmat tu...

Sheila@CC said...

emm... time hujan keje plg best tidooooooooo!!! apa lagi

arapink said...

kat temerloh pun ujan lebat sahur td...tapi aku tak dengar bunyik atap zink brang...breng...

paku 4 kilo gamaknya diorang paku pada atas memasing...hehhehe

aku pon menyambung ibadat (tido) lps subuh..huhuhu....

sekarang panas lah pulak...

s@yangh@sni said...

tmpat ko hujan yer...
raya tahun ni aku malas arr balik semerah..
time ujan2 nie payah nak masak ketupatnyer...

Aspalela said...

Ber_uwang~ Alhamdulillah takde ape2. Yeaa..aku tgk Nur Kasih lps sahur..sbb yg mlm aku tak dpt tgk laa..ketinggalan!

Kak Tijah~ kena plk hari ahad..pehhhh!! sorgaaa

Mamai~ Kat tpt kau pon hujan lebat ke?

Conan~ alhamduilillah..semua selamat!

CC~ nikmat kan...x leh renggang dgn simot..hahahha

Ara~ tpt aku 1 hari ni mendung...tp x ujan.

Yus~ semerah rumah sapa?

ungkep said...

x yah nak bagitau kat org ko tidor. aku dah tau lama dah ko mmg kaki membuta. asyik buat tahi mata je. tu yg mata sampai sepet2. hua.
baguz2. ngajikan aku sekali.

Aspalela said...

Boss~ woitt!! mana ada aku kata aku tidooooooo!!!

kan aku kata aku tgk TV, pastu aku nak g ngaji...
meh sini aku 'yassin' kan ko sekali meh!

gggrrrrr!!

ungkep said...

alaaaaaaaa...ko jgn nak temberang kat aku. ngajinya kejap...tapiiii tidoq yang lamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..aku kenal ko bangat

Aspalela said...

Boss~~ tido tu kan salah satu ibadah...so, apa lagi, mari la kita tidooo...