? ??????????????Golden Afternoon? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??24 Grabs Today. 508 Total Grabs.
??????Get the Code?? ?? ?????Purple Flower? ????? ?????? ???Rating: 4.3 (723 Ratings)??24 Grabs Today. 97865 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????Totally Vaycay!? ????? ?????? ???Rating: CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Saturday, September 12, 2009

Postor! Postor!


hehehhehe!!!
ada gak yg layangkan kat raya kat aku ni haa...vangga! vangga!

Ni kad dtgnya dari member MO aku...
Ara yg pink....
Terima kasih ye ara....klu ada lg bg la lagi erk..hehehhe

Semoga persahabatan kita akan terus kekal buat selamanye ye ara...
dan Raya ni bertambah beseri2 la lagi hendaknya ara sekeluarga.
Jajarkan ke Tengah


Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin!!





Nota Dak Aspa : Dah tinggal seminggu je kan kita puasa...

8 pengkritik terhebat:

mamarempit said...

ko keje ke pa????

mama ponngggg....huuuu

nt mama pon nk tepek itu kad...ngeh3

Aspalela said...

Ma,,,,
saya kena koje 1 hari ari nih...
sobab eh, nak ganti mgu dopan coti2 rayo

Noraliza Ramly said...

weiiiiiii kad raya untuk aku mana???? grrrrrrrrr sungguh kecik ati begini. huhuhu

p/s pa jgn lupo dtg beraya umah den beserta sediakan duit raya utk den skalik erkkkkkkkk.

ungkep said...

SALAM
SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR BATIN.

SEMOGA SENTIASA DIRAHMATI OLEH ALLAH SELALU.

THANK YOU VERY MUCH.

sue @ ela said...

kad raya ang mn pa?

Aspalela said...

Okliz~
Kad raya ko aku tak lekat setem la liz..camno?

Bos~
SELAMAT HARI RAYA JUA BOS....SEMOGA PANJANG UMUR BERSUA KITA DI ARENA PEMBLOGGING INI. BERHATI2 DI JALAN RAYA....PANDU CERMAT JIWA SELAMAT!

MAAF ZAHIR DAN BATIN!

Smai~
aku tak beli kad raya smai....aku pakai e-card aje

Aspalela said...

Korang....e-card saje yg mampu aku layangkan utk pengganti diri..sila la amek ye

matabulat (lat) said...

klau nak amik la kad raya dri umh aku aspa wat koleksi.........huhu