? ??????????????Golden Afternoon? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??24 Grabs Today. 508 Total Grabs.
??????Get the Code?? ?? ?????Purple Flower? ????? ?????? ???Rating: 4.3 (723 Ratings)??24 Grabs Today. 97865 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????Totally Vaycay!? ????? ?????? ???Rating: CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Monday, July 13, 2009

Award Nabila....


Mmm....
cantekkk kan Award aku dpt ni....ni hadiah persahabatan dari Nabilah.
dah lama dah dia soh amek...tp aku je tak sempat nak pikol bwk balik rumah aku nie..huhuhu.
Sory ye Nabilah....

Dia soh komen ttg blognye bertajuk 'Apa Kata Hati...'
Oleh krn aku dah amek award nye ni..maka aku komen la sekali yerk..

Komen :

  • penulisaanye amat baik...senang faham.
  • Layout nye aku amat suke....cam rasa di alam fantasi pulak gitu.. :)
  • banyak award awak ye nabila ..huhuhu!
Okeyy! tu je komen saya...
Moga jd sahabat blogger ye slps ni....daaaa


Nota Dak Aspa : Kurang idea laa...

5 pengkritik terhebat:

mamarempit said...

tett....

jom turu...

Sheila@CC said...

cc pun arp cam tu gak pa.. smg jd teman blooger sampai bila hendaknya...

ungkep said...

helooooooooooo

nabilah_2908 said...

hehehe..thnks yupp...

erm..ada tag utk kamu...hehehe..(^_^)

Aspalela said...

MAMA>> wes turu la ma....kekeke

CC>>> kita sama2 ye cc..

BOS>>>kau dah okey bos? ko jgn belah aku dah le yerk!!...

NABILAH>>> Thanks dear....Tag tu nnt2 saya buat ekk.... ;)