? ??????????????Golden Afternoon? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??24 Grabs Today. 508 Total Grabs.
??????Get the Code?? ?? ?????Purple Flower? ????? ?????? ???Rating: 4.3 (723 Ratings)??24 Grabs Today. 97865 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????Totally Vaycay!? ????? ?????? ???Rating: CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Wednesday, July 1, 2009

Khas Untuk OKLIZ...

yeaahhhh!!! aim bek.....

Sebelom memulakan ayat...aku nak say...

Assalamualaikum w.b.t
pada semua pembaca blog aku nie....
msh ade pembaca lagi ke??? kesian kan..rmh aku ni dah mcm haperr je gamaknyer!!....penoh dgn sawang spiderman, batman, catwoman, cicakman, otromen....termasoklah ninja turtle pon aderr....hehehehheeh!!....pemalas nye haku kan???

Hari ni hari Rabu 1 july 09 bersamaan dgn 8 Rejab 1430h....
Cepat ye masa berlalu..dah setengah tahon kita tinggalkan angka '09 ni....
dan akan muncol '10 pulak....huuuu...

Perkembangan aku di tpt kerja adelah semakin ketat dan padat!...kdg x sempat nak mengulo wlau 1-2 jam.....selagi blm tutop mata...keje! keje! kejeeeeeee!!!!...

Ni aku dpt curik2 masa skt...sbb mmg berhajat sgt nak wishkan seorang kenalan alam maya aku yg aku jumpa kat ManggaOnline....siapa lagi!!! tak lain tak bukan terimalahhhhhhh.....


Aku nak cerita skt la perkenalan aku dgn Liz ni....

Okliz ni Otai kat MO (manggaonline) ...tak tau le taun berapa dia join...yg pasti aku join bln 3 2008, dia dah adoooo!!!...dan dah mesra alam dgn geng2 otai yg lain.
Aku sgt malu2 berok kekdahnye pada masa tu...ye la org baru, tanduk masih tenggelam!
Kendian dari situ, aku baca komen2 dari Liz ni...pd firasat aku liz ni amat bijak dlm penyusunan ayat & tatabahasa nyer....bijak berpantun seloka..dan bijak berbahasa Inggeris...Bravo!tak ketinggalan juga dia seorang yg kelakar.....
Kemudian aku yg Blushy Girl 2malu2 berok ni, cuba la meng'usha' liz ni.....Dan dari situ la kami teros berkawan..sbb aku rasa dia kelakar + aku pon kelakar + pemalu gitu...wakkakakakkak!!!
Dan skrg ni aku pon dah bertanduk mcm Liz, kdg2 bila baca komen aku kat artis tu..mau mengalir airmata darah le artis tu ....silap haribulan jd kassim selamat cucuk mata dgn garfu....huhuhuuh!!!

Tetapi reropenye Liz ni akan pencen awal sbb nak melanjutkan pelajarannye ke UPSI.....
Alhamdulillah, syukur nikmat....dpt la meneruskan pelajaran & mengejar cita2 yg diidamkan selama nie.....Tahniah!!!Dapat la ko mengembangkan ekorPeacockselepas nie....hehehe!!
Dan aku tumpang gumbira wpon rasa sedey teramat!!

So, aku doakan kau beroleh kesejahteraan & tercapai lah cita2 mu itu ye liz.....semoga mnjadi pelajar yg cemerlang, gemilang & terbilang hendaknye.....

Moga persahabatan kita akan teros kekal selama2 nye......

walau x sekata..tp kita serupa....

cukop smpi disini dulu.....aku nak wat kije lagi....

Jaga diri yea liz.....aku sntiasa doakan kau mendapat kejayaan!!...Good Luck my fren Valentine candy heartsValentine candy ambeklah wat bekalan mknan ko kat sana ye....



Nota Dak Aspa : Sunyi la MO lepas ni....aku pon dpt sminggu 2 kali je lepak sana...byk tetinggal ketapi dahhh..huuuu!!! Cun, ko nak potong aku potonglah.....aku dah nak pencen jgk nie... :P

11 pengkritik terhebat:

mamai said...

aku suka gambar yang paling atas sekali tu cantik menatang tu nanti aku datang ambil boleh

mama mya said...

semoga hubungan kalian berkekalan selama-lamanya.. amin

Aspalela said...

MAMAI >>> Mentadak mentadu nama menatang tu...hensem kan??? pandai bergaya....ko nak amek...bayau 5 kupang!!.... :P

MAMA MYA>>> Harap begitu lah seadanya....terima kasih!

Rantong said...

Salam ziarah. Blog dan posting yang menarik.

View Profile: Rantong™

arapink said...

semalam kitorang wat majlis perpisahan ngan liz...ko tak de.

weiiii aspa...ko mane leh pencen awal...lagi lah x miah MO tu....

Kepada Liz ::~ Kenang daku dalam doamu....cecececeh....

atty's said...

kty dtg singgah.nie..

Sheila@CC said...

xkan bpisanhnyer ngan liz.. klu x sepi la kita semua... pa, ko nk pencen ker? bkn leh caya ko ni.. xsyg ke kt kita semua ni..ko la penghibur duka lara

mamarempit said...

hoo...huwaaaaaaa...aspa...ko jgn la pencen...abg mutak lom jumpe ko lagik...

Aspa...mane no baruuuuuuuu?????????????

ungkep said...

liz, ko antara yg selalu aku usik. lepas ni sunyi aku kerana kekurangan korem untuk aku usik. ada dak aspa pon dia jarang nak in MO....lastly aku sorang2. huaaaaaaaaaaaaa

Noraliza Ramly said...

Aspaaaaaaaaa

Thanks a lot!

Ko kenai aku lagi ke aspa oi! Akulah Insp. Gajet penyelamat org awam! wakakakaka

Wish u best of luck! ehehehe

Aspalela said...

wehhh! ko ade ekk??
yeayyy..blh bersiaran langsong dr UPSi la ni kiranye ye liz???

mst ko ade bela berok beso kan??

hehehe..

kembang jantong aku tgk ko msh kenal aku lagi as spanbob...

ekekekkeke