? ??????????????Golden Afternoon? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??24 Grabs Today. 508 Total Grabs.
??????Get the Code?? ?? ?????Purple Flower? ????? ?????? ???Rating: 4.3 (723 Ratings)??24 Grabs Today. 97865 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????Totally Vaycay!? ????? ?????? ???Rating: CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Monday, July 13, 2009

Sebenier dari .....

Balik keje smlm ptg, aku tekejot katak Frog 3 sbb tgk2 kat petisurat aku ade kotak adiah....
Woww! sapa la secret admire aku yg rajin bg aku adiah2 gini ekk???
huhuhu.....tetiba perasan cam diva terunggul di akhir kurun zaman batu...haih!!

Yesss!!
YUS.....aku dah dpt dahhh...tp malang nyerr...

tgk dari zahirnye pon dah tau keadaan batiniah nye...


sayunyer yusss......blm smpi ke tgn aku...dia dah pecah la beb!!..sobsobsob


hanya ini jer yg dpt aku simpan yusss!!

Walaupon aku dpt dlm keadaan yg mengharubirukan yuss..namun aku amat berterima kasih pd ko sbb bersusah payah mengepos kan sebenier ni....Biarlah sapu tgn itu aku simpan sbgai tanda persahabatan kita yekk....aku amat2 terharu!!!

Oh yea yuss...aku mohon2 sgt kat ko agar memberikan aku alamat surat menyurat ko ye yus!...
pleaseeeeeeeeeeeeeee........ Leaf Pile anto by emel yek yus!

Dan akhirkata dari aku yg kudus mulus ini...
Semoga persahabatan kita akan kekal selamanye.....

Terima lah ciuman terbang aku ni ye yus....moga ko bahagia hendaknye...


Yang Benar:
Tn Tanah Kedaung....Blow Kiss



**cehhh!! pesal tetiba ade sign2 bagai nie?? cam nak tulis surat rasmi tapi tak jd jerk!!!


Nota Dak Aspa : RollMula2 happy....sekali bukak...Tantrumsedih la pulok!! hukhukhuk

23 pengkritik terhebat:

aien~s corner said...

alolo..cian kamoo...kamo gam la blik..n simpn tmpt selmt..
:)

mamarempit said...

alahai..ciannye....meh mama pujukk....ala bucuk² bacin....ekekeke



p/s : bile nk bg mama plak????

nabilah_2908 said...

hehe..cian die..
bak kata aien...try la gum balik..hehe.. :)

dh..xmo sedih2 yupp..senyum2 selalu..nnti ada rezeki..dapat lagi yg baru.. :)

Aspalela said...

semua>>>> HUWAAAA WAAWAWAWAWAAAA....

ma..tlg masok kan saya dlm buaian, mintak susu enpa grow sebotol erkkkk!!

kekekekek

xP

Aspalela said...

MAMA>>> sedang meng 'usya'

Sheila@CC said...

xpe pa.. jgn sedih2 tau... nti cc bg shushu...

Noraliza Ramly said...

Lorrr camna leh pecah tu!!!! Sian ko pa. Takpe mujur sapu tgn ko tak pecah kalau tak aku kena kesian lagi kat ko. muehehehe

Suh Yus anto sebenier yg lain pulak! ekeke

cutecida said...

alahaiii sianya nye ko pa..
xde rejeki le tu kan huhuhu..next time ko siap pesan nak bg sebenier jgn barang mudah pecah ok kui3

ARISTIONO NUGROHO said...

Assallamu'alaikum Wr. Wb.
Hi friend, peace...
Your blog very interesting.
If you willing visit my blog, and read my post at http://sosiologidakwah.blogspot.com
Thanks...

ungkep said...

aku dah kata dak aspa ni x leh bagi brg yag mahal2. klu aku poskan batu je. gerenti x pecah. cam ne aspa. ko nak batu apa? batu lesong ke, bati giling. x pon batu bersurat.

mamai said...

nanti mintak yang baru la yer takyah sedih

Memori indah dalam hidup kami said...

cheh tak guna nyer posmen..
aku dah kabor dah tu barang mudah pecah..
penat jer aku buat cantik2..
sori yer aspa...
ni peringatan buat aku..
jangan bagi barang kaca atau tembikar lagi kat orang...

aku ader satu tshirt dari sibu..
nanti aku bagi ko yang itu..
harap2 ko size M yer..

Aspalela said...

CC>>> shushu yg betol2 hao liaw ye...jgn lupa bancuh MILO skt.. :P

OKLIZ>>> Nsb bek sapu tgn tak pecah ekk liz..aku lagi meraung le klu spu tgn pecah 18.. huwaaaa

KAK CUTE>>>agak2 bg sipar cam akak beli ngan ara tu lawo ekk.... keh3

ARISTIONO>>> wsalam

BOS>>> Batu bersurat klu soh posmen anto kat aku agak2 ko dia nak anto kan tak bos??
ko letak setem 2posen blh smpi kot kat aku...wakakakka

MAMAI>>> segan la mamai nak mintak2 ni....almaklomlah aku ni penyegan! :")

YUS>>> Tak yah la susah2 yus...sian ko. aku pulak la nak bg kat ko sesuatu...

ekekekkee ... tungguuuu!! alamat aku dah ade ni..jeng jeng jeng!!

ungkep said...

LEK ELAH . AKU DAH DAPAT AGAK KO NAK BAGI APA KAT YUS.....
selipar ko yg tinggal sebelah. sebelah lagi dah terbenam kat lumpur masa ko berkubang. kan,kan,kan,kan

atty's said...

takpe.takde rejeki..nextime lak..

ijad said...

seronoknya dapat hadiah....pecah pun tak apa...janji hadiah

Aspalela said...

BOS>>>Ko diammmmmmm!!!

sipar aku yg TAT Seng aku belik kat kedai Ah Kwong mana???? Ko kebas ekk??

gggrrrrrr........

K.TY>>>huhuhu...mcm mengharap lagi je k.ty erkk!!

IJAD>>>Ye la kannnn!! bersyukur pada apa yg adooo!... :)

amirul said...

Salam Aspalela,
Awat bleh sampai camtu sekali? Ini mesti kes posmen ganas! sampai pecah... Pos biasa ke?

ungkep said...

aspa, esok aku nak g kluang...aku teringin nak makan mee racun le..

Aspalela said...

AMIRUL>>>Posmen ni baru abes practice men bowling..tu yg pakai campakkk je tu!

BOS>>>Kluang?? kat kluang ade mee racun ke?
Aku leh wat kan ko mee racun Sparx...ko nak?? :P

watie said...

salam..

sampai gak laaa walaupun pecah.. saya pos adiah sampai sekarang x nampak batang hidung :)

hepi gak kan dapat hadiah kan kan kan

ungkep said...

tu aku tanya ko. klu aku tau aku x tanya..pandaiiiiiiiiiiiiii
apa klas racun sparx..gramoxone....cuka getah..baru power

Aspalela said...

Watie>>>sbb hadiah tu takde idong kot...hehheehe

BOS>>>Makan Mee Bandung yok!