? ??????????????Golden Afternoon? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??24 Grabs Today. 508 Total Grabs.
??????Get the Code?? ?? ?????Purple Flower? ????? ?????? ???Rating: 4.3 (723 Ratings)??24 Grabs Today. 97865 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????Totally Vaycay!? ????? ?????? ???Rating: CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Friday, June 5, 2009

5/6/09...hari paling boring!!

Korang ghase x ape yg aku ghase????

Aku x de mood nak ber N3
macam nak carik pasal jerkkk!!

tp aku tetap rase busan!!


Sebab aku rase macam nak....



Jom! Balik.........

itu je yg ade dlm pikiran aku..
sebab esok kan cuti ...
aku pon nak berjalan2 makan angin...

Yeayyyyy!!

tgk la mood aku selepas naik cuti ni...klu msh x ok..aku kena amek coti lagi..(sengaja le tu nak coti lama2..mcm la AL dia byk lagi...porrraaaahh!)



Nota Dak Aspa : Selamat bercuti pada semua....jgn sia2 kan cuti yg ade...jgn malas naik keje mgu depan...hehehe..(ntah2 aku le tu..kui3)

16 pengkritik terhebat:

mamarempit said...

aspa...tu la...org ajak gi Lemon ko tanak...

Aspalela said...

MAMA>>>len taun soh bang motak buat lagi ekk...ekekekkekeke

pijah@hakuna said...

betui2 bosan gila..

mamai said...

kitabercuti bersama-sama la nampaknya yer...

Precious said...

Jangan ler buhsan ... pergi ler shopping! Awwww!!

naqiubex said...

Bestnya kalau boleh jalan jalan..

Abang Putra said...

Aspa, saya sekarang bercuti di Terengganu tapi tak sabor nak balik Kuching. Kenapa? Cuaca sini sungguh panas dan berbahang.

OKLiz said...

pa!!!!!!

5/6 ari jemaat kan?????

itu je aku nk tya. wakakakaki

sayanghasni @ yus said...

baik punyer reason...
cuti2 le aspa oiii...
tak baik tension..
kang sakit mental lak..

kakpiah said...

kejer weh kejer!!
ari nih dah ari senin!!
weykapp!!!

ungkep said...

entah lerrrrrrrrrrrrrrr
aku pon sebenornye tgh.......
boringgggggggggggg bangattttttttttttttt

Aspalela said...

ooooo...........

Arini dah ari selasa la....

semangat beb! semangaaaaaaaaaaaaaaaatttttt.....

hhuhuhuhu..hhehhehe..hahahah...hihihihi...

arapink said...

aku hari-hari rase mcm ko rase pa....kui 12 pun dah rase nak balik umah.....uwaaaaaaaa

sayanghasni @ yus said...

dah hari khamis nie...
mana semongat ko nieee...
dah hilang ker???????????

mamarempit said...

aspa....mane ko ilang????
Mama kol tk dapek...sms pon tk dapek...ym pun tk baleh...apo kono eh kau...kono cikunyonya lai ko????

Aspalela said...

MAMA>>> huwaaaaaaa wwaaaaaaaaaa waaawaaawaaa !! (nangis dulu smpi banjir kilat)

jgn sobut menatang boruk tu..x mau lagi kono... :P

sobona ehh...den tongah bz ...
den x sompek nak bukak YM bagai...npon pon dah kong lamo x berisi duit...udah papo kedano...

tongah kusut ni ma.....