? ??????????????Golden Afternoon? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??24 Grabs Today. 508 Total Grabs.
??????Get the Code?? ?? ?????Purple Flower? ????? ?????? ???Rating: 4.3 (723 Ratings)??24 Grabs Today. 97865 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????Totally Vaycay!? ????? ?????? ???Rating: CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Wednesday, June 24, 2009

TAG dr Taukey Manik...

Sblm jwb TAG aku nak bermukadimah sepatah 2 kata la yek!!

Aku mmg bizi lately ni...dah tak byk masa duduk ngadap PC cam dolu2...mbe itu la cara bos aku nak menipiskan perasaan aku utk melayari internet...

bijak!! bijak!!!...

Jadi, ade masa je aku teros curik2 terjah rumah aku ni haa dulu sblm terjah rmh org lain. Tak sangka2 kena TAG pulak dgn Tokey Manik Urai ni...takpe la, small metter..tok tatapan pembaca rumah aku ni jugak kan...mst korang windu2 an kat aku kann??....elehhh!!! malu2 le tu nak jawab...ecececehhhh!!!

teros start la ekkk....kang pjg2 mukadimah..bos dah panggel2 lagi...iyuuuuuuu!!!

Mulakan....

1. Dengan rasa rendah diri, anda dianugerahkan Award ni untuk diletakkan di blog anda. Sila co
py paste yer.




terima kasey..terima kaseyy..saya x sangka saya menerima award ini..saya rasa terharu dgn pemberian ini..oleh itu saya..bla bla bla..(lagak cam menang awrad ABPBH)

2. Sila ceritakan kembali siapakah yang menganugerahkan award ini kepada anda. Apakah pandangan anda terhadapnya.

= Arapink (dia ni rakan pot pet kat Mangga On9...peramah nie, skrg dah jd usahawan..moga berjaya yek!!!.....)

**ehh! ara..ape cerita mangga..kata mama dah nak tukar kulit ekk?? aku dah tak leh join lagi ke lepas ni???


3. Anda dikehendaki menyatakan pendapat sendiri tentang larangan berintenet di pejabat.

= hahah...kena setepek kat muka aku..padan muka aku...aku rasa bos aku dah dpt tau aku ber tenet..tu yg dia bg aku keje gile2 influenza x hengattt punye....

= aku tak sukerrrr!!..sbb aku boring klu x dibenarkan langsung surf tenet..boley haru biru lebam balam kalu aku x bkk walau sehari. Tp skrg ni...aku sudah terkena...bukak tenet pon main ba ba cakkkk ngan bos...ekekekkekke!!

dah naseb aku..ape nak buat..


4. Setiap blogger dikehendaki mengemukakan 3 cara yang sesuai/fleksibel cara untuk merehatkan minda & badan seketika di pejabat.

(ni klu x leh bukak tenet la yek??)

-----> bawak majalah...novel tebal2 pon lagi bagus..then baca la bila terluang!

-----> g tgk org lain buat keje...bukan kacau tau..just borak2 je..(eh! cam kacau le tu nama nye ekk??)

-----> makan le bekalan mknan yg dibawa/dibeli....nyumm nyummm!!

5. Sila pilih 8 blogger untuk menerima award dan menjawab tagged ini.

  • aku nak link pada pembaca N3 aku yg nie...hahaha..mana mau larikkk??

6. Jika anda ditegur kerana menyalahgunakan internet dipejabat, apakah tindakan anda.

buat muka selenger (buat2 bodo) je...pas2, time free bukak la tenet..ape ade hal..!!

7. Nyatakan 5 tempat yang anda ingin pergi buat masa ini dan apakah sebabnya.

  • Planet Pluto -----> nak ukur lilit planet tu
  • Jepon -----> negara plg maju...
  • Rumah Tok Guru Nik Aziz -----> bermuhasabah diri di situ
  • Mekkah -----> utk tenangkan & bersihkan hati
  • Rumah Ara -----> hahahhaha.....nak huru hara kan keadaan
abesssss...yilekkkkk.....liau....finish...entek kabeh!!

okey la tu jwpn aku ekk ara....klu ade....TAG la lagi...tp 2 bln lagi aku bru jwb...
sabarrr menanti!!! tak gitu???? kan..kan..kan......

Nota Dak Aspa : Boley la aku berlari ke rumah org lain pulak....heheh..rindu betol ni...

7 pengkritik terhebat:

Noraliza Ramly said...

paaaaaaa

kim salam tok guru kalau ko sampai ke umah dia nanti ok!

mamarempit said...

sempat lagik ko ek????

Aspalela said...

OKLIZ>>> beyehhhhh!!

bulan 2 nnt aku smpi laa....heheh

rindu betol aku dgn ngko...

MAMA>>>klu free seminit...mmg terjah ini rumah la mama....
bukan SEMPAT..tp SEMPOT...hehe

arapink said...

holaaaa aspa...

TQ banyak2 jwb tagged aku dengan sopan santunnya....aku bangga!!!!

mai lah dtg umah aku...lebih afdal kalo ko dtg waktu aku kawen...
tapi akan tiba kah saat itu???

hehehehe....

sayanghasni @ yus said...

kira aku kena arr nie...

aku suka..
aku takder idea nie..
jawab tag lagi bagus..

Aspalela said...

ARA>>>>HAHHH?? bile tur???? jempot2..jgn x jempot... :P

YUS>>>yea..termasok sekali...buat ler..jgn memalu (macam aku)..wakakaka

ungkep said...

alo,alo,alo,,,,..ade org kah...
saya cari itu pompuan sudah masok itu saya punye rumah laaaa.
itu aci ada cni kaa. itu pompuan dapat klu, aku chett pakai itu sirehhh...
chrittttttttttttttt