? ??????????????Golden Afternoon? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??24 Grabs Today. 508 Total Grabs.
??????Get the Code?? ?? ?????Purple Flower? ????? ?????? ???Rating: 4.3 (723 Ratings)??24 Grabs Today. 97865 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????Totally Vaycay!? ????? ?????? ???Rating: CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Tuesday, June 2, 2009

Tidak Siuman

Asal nye aku nak mtk bang gugel carik kan gmbo org kurang siuman.....(aku taip org gila)

tup! tup! burong ni yg kuor......
belasaaaaaaahh je arr.....

Tau ke korang nama burong ni?
kita salu panggey burong tukang...(aku panggey brg woody woodpecker..cam katun tu!)

tp nama glemer nye dlm ic : GILA WOODPECKER


Kesian ngko..jd mangsa pen 'cerca' an aku!!

tu yg x pasai2 kuar gambo dia..dan aku baru tau arini...ekekke..(aku sorang je kot yg baru tau ade nama GILA di depannye!!)

Okey la,
cite sebenonyer kannn....
cenggini...

Tghari td sptmana biasa..aku lepak kat masjid...
Sblm solat, aku dok mengulo le ngan geng2 aku. Tetiba dtg le sorang mamat ni yg "kureng siuman" dok singai2 (sengeh2) kat luar pintu bilik solat pompuan. Aku wat derkk je ar...dia pun x kacau org.....biorkan la. Semakin aku biorkan..makin dia lepak duduk mengadap ke dlm bilik solat pompuan lakkk....alamakkkk!!! member haku dah hangin lain macam....dia pon pegi kat pintu tu....

kawan : Ngko ni kenapa duduk sini...g lah sembayang sana!! Tempat laki kan kat sana!!

Kureng Siuman : Tunggu bang (azan).....

kawan : Org dah sembayang dah....nak tunggu bang hape??!!

Kureng Siuman : Yo lahhh... yo lahhhh.....(dia blah)

kurang 10 mnt dia dtg lagik.....aku lak sound...sbb mengganggu org pompuan nak amek semayang...

Aku : ko nak wat ape ni?

Kureng Siuman : Nak amek air semayang..nak semayang....

Aku : ko g sana (sambey tunjuk tpt lelaki)....kang batal air semayang aku!

Kureng Siuman : Yo lahhhh... yo lahhhh...

Fuh! legaaaaa.....sekejap je dia dah blah!! tp lepas tu dtg lagi....duduk tpt td...depan pintu solat wanita...kawan aku dah volume 5.....aku dengorkan je ar...

Kawan : Eyyy!! Ko wat ape kat sini.....pegi duduk tpt lelaki lahhhhh!!??

Kureng Siuman : Eh! aku lupa la..tpt lelaki kat sana rupenyerr..hehehhe (sambey kerok kepala)

Hahhh!! Dah blah pon..lega aku....lebih2 lagi kawan aku dah selesai solat, dia masok opis dulu..tinggal le aku sorang2 kat mesjid tu. Selesai solat, mekap, amek beg, tutup kipas, tutup pintu....pergi kat moto....nak stat moto...

Kak......nak 5 hengget!!!! (dlm nada jerit)

mak oiiii...tekejot berok aku sioooottttt.....mcm nak terjatuh moto je rase....

Aku : x de la.....lima poh hengget ade ar....(sempat gurau2 tu)

Kureng Siuman : x de la....lima poh hengget ade ar.....(sambil ngejek ckp aku..ciss kauuu! bedebah!!)

tp selamat le kan, dr dia mtk betol2 50 hengget..mana aku nak cekau duit manyak tu?? **pssttt..psstttt..aku ni g kije..plg byk aku bwk duit ..20 hengget je..tu pon tahan smpi seminggu....kadang2 tu lebey seminggu......ekekekkekke

lepas dia blah..aku stat lagi moto....press minyak...tekan gear...prenggggggggggg.....bedesup aku pegi...kang lelama, otak aku pon ting tong... xD

Dah!! tu je kisah aku.....chow!



Nota Dak Aspa : Aku teringat msa sklh mngah dolu....ade gak "org Kureng Siuman" tp lg dahsyattttt....siap kejo org pompuan termasok cekgu2 pompuan.....
klu dia dpt, habeh tudung ni dia sentap kekuat..smpi tanggal tudung...ganazzz woooo!!....

15 pengkritik terhebat:

pijah@hakuna said...

hahah. boleh dibuat kawan tuh.. sbgi ubat ketawa

mamai said...

sedihnya aku....orang kurang siuman pun au pie masjid....aku yang cukup akal susah nak kenal masjid

joegrimjow said...

kene sentiasa tabah pergi ke masjid

atle ♥ waT¡e said...

sian kat dia..kurang siuman..ehmm..sian kan..

mama mya said...

kesian dia dah nasib dia cam tue.. baca n3 dok pikir lak kewarasan diri sendiri :)

OKLiz said...

sian jgk dia. dah nasib dia camtu. nasib kita belum tau camna. bersyukur la dgn apa yg kita ada skang.

mamarempit said...

nape ko tk bg 50 sen pa..sian...dia nk masuk lam tabung mesjid tu....

cutecida said...

org xwaras pun tau g masjidkan,klu ko bg 50 hengget tu kompon dia wat amal jariah pa...kdg2 org xwaras lbh waras dr org yg waras huhuhuhuhu

Aspalela said...

KAK CUTE>>>dia x mtk pon...dia teros blah lps dia ngejek aspa ckp tu..

sayanghasni @ yus said...

ingatkan orang tu gilakan engko..
rupanyer nak mintak 5 hinggit jer...

dulu masa aku dok muar pun gitu..
tapi orang giler tu pompuan..
ntah apasal ntah dia cukup jaki tgk..
student pompuan..
kalau dia dapat masuk kat kawasan rumah sewa tu abis baju yang kitorang sidai disepah2kannyer...

Aspalela said...

SYGHASNI>>>agaknye ade yg pikat pakwe @ laki dia kott??? tu yg dia dendam!

ungkep said...

salam. sebenornya sapa yg kureng siuman ni, aspa. org tu ke, burung tu ke, kawan ko ke atau ko sendiri. aku rasa2 macam ko je.hua3.....

Aspalela said...

BOSS>>>ko nak kena silambam ke kep??

**lama nau ko menghilang kan diri ekk? dah tebal ilmu di dada ke??
perturunkan kat aku meh!

ungkep said...

ilmu aku x le tebal mana. tapi klu bulu dada mmg bersepah campur tebal. ko nak ke bulu dada aku ni. buleh aku perturunkan kat engko. atau ko tlg tebaskan. hua3...

Aspalela said...

BOS>>>> Chhheeeetttttt puiiihhhhhh!!!

**meludah tepat kat bulu dada ko...

wakakakakaka!!