? ??????????????Golden Afternoon? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??24 Grabs Today. 508 Total Grabs.
??????Get the Code?? ?? ?????Purple Flower? ????? ?????? ???Rating: 4.3 (723 Ratings)??24 Grabs Today. 97865 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????Totally Vaycay!? ????? ?????? ???Rating: CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Thursday, April 9, 2009

Ari nie aku BZ!!!

Tapi .....AWARD punye pasal..
aku gagahkan jua hapdet ini blog...

Blog ni dpt dari mama yg rajin sesangat memikol ke dlm rmh (baru cat) dia......pas2 dia paksa soh aku lak bwk blk..

klu x, dia kata nak putusssssss.......(putus tali ropia kot!..hehehhe..jgn mare maaa....)

Ape pon..Thanks mama.....

sape2 yg ade Award tu..sedekah le kat saya yek.......hehehhe

Semua dah dpt ke?? ok...Aspa nak bg kat :

1) Bos Ungkep .... (ko rerajin la amek award ni dan jwb TAG mama tu...aku piat tinge ko baru tau..)

2) Masviona.... (amek yea)

3) Mamamya....(amek jugak...sory lama x g rmh....nnt senang aspa dtg bwk kopi secawaaan!)



Nota Dak Aspa : Semangat nak mem"blog" blom smpi nie.....huff hufff hufff......

4 pengkritik terhebat:

atty's said...

salam ziarah

Anonymous said...

ewah2.....ko aspa...siap warning aku lagi yek.
tapi x pe nanto klu aku senang aku jwb.
nape lately ko bz memanjang.
ko kata aku bos paling teruk...
tapi sebenornya bos ke 2 ko lagi teruk.
tapi aku kasihan kat....bos ko..dpt pekerja cam ko. asyik nak komplain je. dah g wat keje.
padan muka dpt bos CENGEH..hua3..hua3

mamarempit said...

pa..tag tk jawab lai...siap ko...!!!

Aku potosssss...

Aspalela said...

ATTY'S>>>Terima kasey..klu sudi dtg la lagi cam 2 org tu haa..

(smbil jeling yg pemalas letak nama..dgn yg cam ninja tu...tutup muka bagai..) ehhehe

BOSS>>>adoyaiii..ko bkn nak baking aku ekk....

a'ah la aku sebok tau sbb nak jadi bos cam ko jgk...

buleh tak?

MAMA>>>alamaaakkkk...tag tu soh bos kedaung buat dulu ar...
kang baru aspa buat....heheheh