? ??????????????Golden Afternoon? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??24 Grabs Today. 508 Total Grabs.
??????Get the Code?? ?? ?????Purple Flower? ????? ?????? ???Rating: 4.3 (723 Ratings)??24 Grabs Today. 97865 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????Totally Vaycay!? ????? ?????? ???Rating: CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Sunday, April 12, 2009

A eh!!

dari sapa ni??..dan ape benda nie??


hahaha...
cam saspen je kan??

ni ha.....



sory ma...nama x padam...heheh...


haaa....
tu dia.....
Mama kurier tok aku...padehal aku dpt ari Kamis 9/4.....tp ni baru nak tepek kat sini...
ye ar ...payah la kat pc opis ni bkn ade gigi biru pon....
nak kena emel....syeksyaaaaa.....

Ni aku nak cite pesal aku minum ini susu daaa...

Dulu aku kena demam ciku nyonya (hahaha..guna ayat bos bucuk aku...dak Ungkep), dan di tambah lagi demam sbb ditinggalkan arw mak... Crying 2

punye la lama aku menanggung sakit demam2 segala nie....
sendi2 aku mmg sakit2..smpi xleh nak wat keje....

so, satu ari tu aku terbaca 1 emel dari kak pandan (mbr MO yg dah lama menyepi)..

susu ni mmg bagus utk minuman harian kita..utk yg pentingkan kesihatan try la minum nie..
ye la..kita cuba mencegah penyakit..
kata org mencegah lbh baik dari mengubati..betol tak?
aku pon carik la dealer kat area BP nie...
dah abeh 1 tin dlm masa 3 bln aku minum...mmg rasa la perubahan nye....
smpi ni, Alhamdulillah...sendi2 tulang pon dah tak sakit lagi....
pas abeh 1 tin, aku stop kejap....
tup2 mamarempit plk jadi dealer susu nie...so, amat senang le aku nak mengoder...(duit blm bank-in lagi nie...hehehe)

So, sapa2 yg nak minum ni..sila hubungi mamarempit,
pstt... pstt.... ma....dapat diskaun tak? heheheh..... Wakka Wakka

Okey la....tu je tok ari nie...
jumpa lagi...
daaaaa.......... Blow Kiss


Nota Dak Aspa : Ni smbl layan anugerah Berita harian..agak2 sapa yg menang ekk? Bagus ar...yg dijemput naik ats pentas yg dah kawin2...heheh..cayookk ABH...





9 pengkritik terhebat:

tebu said...

made in mane susu tu ye? aku biase tengok tapi rega dia mahal la. tak berape nak sanggup membelinye.

Noraliza Ramly said...

wah bagus ko pa minom susu erk..... teruskan minom supaya kuat n cergas cam aku........kui3....

mamarempit said...

wa...pomot nampak...tk de makne nk dskaun2....nk diskaun meh datang sini..amek sndrik...muahahaha...

atty's said...

wah bagus minum susu..takleh masuk susu..mesti nak muntah..

conan said...

Jangan le muntah atty, sedap woo susu. kalo tak boleh jugak taruk milo sikit... (aku pon dah boikot milo, tukar kepada vico, lebih kurang jer rasenye... rega pon murah sikit)

mama mya said...

minum susu utk sihat dan kuat hihihi

kakpiah said...

skang mmng tgh glemer susu nih!!
seglemer mamarempit gitu!!!

z.a.i.n.u.r said...

Dah try ke? Bagi la testimoni setelah meminum susu ni

Aspalela said...

Tebu...made in New Zealend. X sanggop x pe..den x pakso!

Liz...Kuat ni liz oi..kuat melalak (nyanyi)..keh3....

Mama...Kodokut! :-P. Ma, kulit da tegang..heheh..sapu kat muko...kwang3

Atty...dia bkn cam susu bese yg bau **mooookk** tuu..dia bau wangi2 skt...

Conan...ko jgn nak tuko2 namo la..poning palo den! ko Tebu kan???

Mamamya...ehhehe..lom g jengah rmh awk lagi ni..keh3....sowy!

Kak Peah...Glemer kah 'dia'????

Zainur...klu sakit sendi tulang camna nak tunjuk ekk? kena letak gambo tapak kaki ko??? adesss..malu deh..byk ketuat...keh3...

**abeh daaahh??