? ??????????????Golden Afternoon? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??24 Grabs Today. 508 Total Grabs.
??????Get the Code?? ?? ?????Purple Flower? ????? ?????? ???Rating: 4.3 (723 Ratings)??24 Grabs Today. 97865 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????Totally Vaycay!? ????? ?????? ???Rating: CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Thursday, April 30, 2009

Happy Labour Day


tikus ni xde kena mengena ngan N3 ekk..sowy....saje nak tumpang glemer



"Selamat Menyambut Hari Pekerja utk semua rakan2 taulan dan sahabat handai...."

Yg mana bercuti bersama kuarge...moga ianya diisi dgn kegiatan2 & kenangan yg amat manis yg sukar tok dilupakan.

Yg mana berjalan2 makan angin tu..sentiasa berhati-hati di jalan raya... klu
mengantuk benti tepi, rehat skjp..tido..minum kopi panas...klu ade scnd driver boleh tukar2.

Yg dok melanguk kat rmh tu...boleh la ringan kan tulang berkemas dan bersihkan rumah. klu rajin mengecat rumah lagi le bagussss.....x yah tunggu raya baru nak ngecat

Yg keje 24jam tu..boleh la bls dendam tidoooooooooooooooooo......3 ari tu, smpi bokop mata pon takpo..xde org marah.

***************************************************

okey ni pd sapa yg x mampu nak beli Exora yg ber GPS...(cam aku ler...)

boleh baca ni..utk panduan korang nak dptkan GPS termurah......

Sejak Proton MPV Exora keluar dan ada GPS ni, ramai orang yang tak ambil tahu tentang sistem GPS dan kelebihan GPS dalam kereta.
Kegunaan GPS ni ialah supaya kita tidak tersesat.

Ramai juga yang bercita-cita nak memasang GPS dalam kereta masing-masing. Tapi harga dia tahulah "masih mahal" lagi.
Maksud masih mahal lagi tu, akan datang ia akan turun harga lagi.

Sementara itu, sesiapa yang nak sangat buat gempak dengan sistem GPS ni, boleh try GPS yang termurah sekali berada di pasaran:


*******
******
*****
****
***
**
*




Lol amacam??? nak beli ker???



Nota Dak Aspa : Selamat Bercoti.....





17 pengkritik terhebat:

OREOO said...

hahaha..
nk pasang kat beskal leh x??
kekeke..

piKOk said...

slmt bercuti!!=D

mamarempit said...

bak aku 10!!!

kueh bakar said...

aku pun nak,...tapi nak saiz kecik laaa...kekekke

limaumaniss said...

GPS antik tuu.....

Aspalela said...

OREOO>>> Boley saje. Bak meh no fax..nnt aspa faxed kan..:)

PIKOK>>>Slmt bertugas kembali...hehhehe :p

MAMA>>>Nak saploh ma ekk??? buleh3...letak kat "rmh kecik" pon orait ma..bg tunjuk arah ke Indah Water..
wakakakakaka!! :)

KUEH>>>Nape kecit?? Besor lori balak pon aspa leh bagi lor...heh3

LIMAU>>>Org barat xde buat lg nie..bior kita yg pecah rekod dulu naaa...hehhe

kabussenja said...

sabo je la...

Noraliza Ramly said...

samat ari bekerja pa..... aku cam maleh je ari ni.......uwaaaaaaaaaaa

Aspalela said...

KABUS>>>HEhehehhe....

OKLIZ>>>ko jgn tye aku ekk?? aku pon lagi malas dari ko.... :(

conan said...

nak beli dekat mane pa? warranty berape lame?

Noraliza Ramly said...

nasib baik aku pa.....aku ingat aku yg paling malas.. ade geng leh la aku memalaskan diri lagi ni......kekekeeeeeeeee

Aspalela said...

CONAN>>>Beli ngan aku..warranty seumur hidup selagi umur dikandung badan....:p

Lagi2 Dak OKLIZ>>>ko tau dok?? masok ni aku dah tertido 3 kali...smpi kol 5.30 nnt aku rase leh capai 8x....zzzzzz

Noraliza Ramly said...

ko bior betoi pa oi......bos ko tak kejutkan ko ke tadi???? adoi abis la jatuh sale kompeni ko kang...kekekkeeeee

Sheila@CC said...

apasal la ngatuk sgt tu pa hoii..

ungkep said...

ala dak aspa ni mmg kaki tidoq pon. tu yg aku kekadang mls nak bayo gaji dia. membutaaaaaaa jer keje nya. aku pelesing kang.

ungkep said...

dia mmg kena tido liz oiiii. kompeni dia jual bantal dgn selimut. kira2 dak aspa ni model nya. tu yg tido memanjang

Aspalela said...

Dak OKLIZ Lagi>>>Bos aku xde la smlm...mkn hangin...aku bwk tilam sekali

CC>>>Ngantuk le cc sbb smlm penat coti 3 ari...:P

BOS Kedaung>>>Ko bg aku duit "GAJI BUT" kan bos??? tu yg aku tidooooooooo jer!!
Hahahha...mmg sungguh bagai di kata le tu bos oi..MODEl TIDOOOOO
zzzzz......