? ??????????????Golden Afternoon? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??24 Grabs Today. 508 Total Grabs.
??????Get the Code?? ?? ?????Purple Flower? ????? ?????? ???Rating: 4.3 (723 Ratings)??24 Grabs Today. 97865 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????Totally Vaycay!? ????? ?????? ???Rating: CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Wednesday, April 1, 2009

Love is Blind!!!



Yea.....
aku setuju sesangat pendapat ni.....
ye ar...klu dah cinta itu celik....kang camna lak jodoh pada si kurang cantik lak kan....
itu suda tidak adil......Betol tak??
Ape pon yg penting.....Kekal Bahagia Utk Selamanya..Hingga ke Akhir Hayat......

Wassalam!!...........

Nota Dak Aspa : Tu jerk hujah aku ari ni.......Moga korang pon bahagia hendaknye dgn pasangan memasing yek!!







6 pengkritik terhebat:

mamarempit said...

yo..aku pon stujuk gak...

kakpiah said...

ye la.. kalo cinta tu celik.. tah2 kakpiah ko nih tak kawen2 lagik..

uhuks!!

eh dik.. biler ko nk jelmakan ruper paras ko aaa??
misteri gituu..

Aspalela said...

MAMA>>> cayok..cayok

KAK PEAH>>>Jgn diselubungi hidup anda dgn MISTERI..........

atty's said...

suka tgk si isteri sangat ler comey.

ungkep said...

sapa kata cinta 2 buta. cinta x buta. klu buta pon hanya mata je dlm dunia ni. cinta 2 terbit dari perasaan seseorg. wlupon buta tapi naluri untuk disayangi sentiasa ada pada setiap insan. cuba pejamkan mata untuk tempoh 3 tahun. adakah perasaan untuk disayangi itu akan hilang?x mungkin. jgn dikata cinta itu buta. tapi cinta itu x mengenal siapa kita, siapa pasangan kita dan apa kedudukan kita.

Aspalela said...

ATTY>>>hehehhe..sama le kite....

UNGKEP>>>mmmmmm...eerrrr.....