? ??????????????Golden Afternoon? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??24 Grabs Today. 508 Total Grabs.
??????Get the Code?? ?? ?????Purple Flower? ????? ?????? ???Rating: 4.3 (723 Ratings)??24 Grabs Today. 97865 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????Totally Vaycay!? ????? ?????? ???Rating: CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Thursday, April 30, 2009

AWARD..................yeayyyyy!!!

Award ni dari adik PIKOK , byk betol award dia dpt....jeles ah kak dek oi...


terima kasey ya dik.....


Dia kata sapa2 yg jd 4lower..kena amek award2 ni......so secepat kilat le aku jd 4lower adik ni....hehehhe.....dah lama x dpt award...rase manggeeeeee le fulakkkkk

:8)

(wah! sekali idong kembang x hengat punye nie....kui3)

Ade lagi aku terpandang award urk 4lower...tp aku lom sempat nak pikol bwk balik.....nnt la kejap...kumpol stamina dulu....berat nak bwk ni.....

ok! aku jgk nak bg award2 ni pada 4lower2 aku semua....terutama geng2 Mangga...

  • mama
  • Okliz
  • Tebu
  • CC
  • Bulat
  • kak cute
  • smai
  • ara
  • dan yang sama waktu dengannye.......(aku x larat nak naip...buleh kontot jari aku nnt)

OK....dipersilakan kutip sementara stok masih adooooooooooooooo....



Nota Dak Aspa : Aku nak meneruskan sessi mencari award lagi...hahahhaa..temahak ni

14 pengkritik terhebat:

mamarempit said...

ko memang sengal la pa

pas tu ko nye sekoriti wed ni plak...bunyik ceni..."Prencep"

wakakakak

Aspalela said...

Ahahhahahah.......

hantam saja la labuuuuuuuuuu,,,,,

;B

Aspalela said...

ma.....honda city mama lom komen...

huwaaaaaaaaaaaaa.......
xde org komen tu, mencik tau!!!!

Noraliza Ramly said...

yahoooooooo aku dpt award(penyanyi top).....pa tahun depan aku amik award tu le tak pa????????wakakkaaaaaa jgn mare pa....

Noraliza Ramly said...

tak pon pa ko tolong tepek kat blog aku pa.....aku cam maleh2 ayam ni........hehheeeeeeeee

Aspalela said...

Jap lagi aku buat AWARD PEMALEH khas tok ko ye liz....
KO TUNGGGGGGGGGUUUUUUUUUUU!!!

Noraliza Ramly said...

pa cepat la pa mana awardnye??????? berdebarnye jantung aku nunggu ni pa oi.......keekkeeeeeeee

Aspalela said...

itu le awardnye tu liz oi!!! yang gambo 2 keping tu le....

ish! ko ni, berangan le tu nak award cam nabil dpt ekk????

dah gi amek bwk blk..berat letak kat rumah aku lelama....kang runtuh!!

conan said...

Ape award² ni? nasi² tak de ke?

Aspalela said...

MAMA>>> cayanggg mama...dah buleh....yeayyyyy..nak kepsi mtk ngan CONAN..dia byk kupon kepsi..hahahhahah

CONAN>>>nasi ade conan..slps ko hamek award2 tu

mamarempit said...

CAYALA ASPA...TAHNIAH....EKAU TADO KO NASI AMBENG????

DH LAMO DEN TK JUMPO NS AMBENG...

sue @ ela said...

hahaha mekaceh la

Aselawati Che Ab Ab Adziz said...

wa... bestnye klu dpt award

Aspalela said...

SMAI>>>time kasey je smai....amek ar..apalagasssss!!

CC>>>Eh! lupe nak sebot nama CC...amek cc amek..jgn memalu
:")