? ??????????????Golden Afternoon? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??24 Grabs Today. 508 Total Grabs.
??????Get the Code?? ?? ?????Purple Flower? ????? ?????? ???Rating: 4.3 (723 Ratings)??24 Grabs Today. 97865 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????Totally Vaycay!? ????? ?????? ???Rating: CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Monday, April 20, 2009

Yessss!!!!..........Yessss!!...


Aku dah kureeeeeeng BZ..................

dah buleh hapdet...(tp wat masa ni blom ade hangin kus2 lagi nak hapdet)

Buleh buat lawatan TAPAK kat rumah korang semua...

jeng jeng jenggggggggggggggggggg!!!!!!!!!!.......

Nota Dak Aspa : Kini kembali.....

16 pengkritik terhebat:

Noraliza Ramly said...

tolong update umah aku skali pa......hihihiiiiii aku cam malas2 ayam je skang ni..

mamarempit said...

Liz...malas2 ayam...
Aspa dh kureng bz...skang mama lak yg bz2 itik....huwaaaaaaaa

Noraliza Ramly said...

kui3 mama telor masin sebijik nk wat mkn tengahari......hehheeeeeee

conan said...

Aku pon tengah tak de keje ni... Boringnye...

Aspalela said...

LIZ>>> Ape kata ko tulis CAKAR AYAM je kat rumah hang tu.....keh3....

MAMA>>> Bz ke ma? hahahha..aspa dah bace2 kan ayat tok mama pulak sebok..kui3....

LIZ Lagi>>> oit! telo masin sedap ekk...aku lama x mkn....
ko pantin nnt wat telo masin tp x masin tau..aku nak 10 bj..kui3

CONAN>>> ko dendiam je ekk ade rmh banglo 5 tingkat.....
Dah jd blogger jgn malas nak hapdet plk....
**ehheh...sdri pon pemaleh nak kata org pulok!**

Noraliza Ramly said...

cukup ke pa seploh bijik????? mau tersembelit ko kang mkn telor masin bebyk.....kekekkeeeeeeee

Aspalela said...

LIZ lagi>>> 10 bj tu permintaan yg agak2 malu...klu x malu punye..aku mtk 30 bj......keh3

Noraliza Ramly said...

ko cam tak sudi je pa menerima kunjungan vvip....kekekeeeee .. pa aku baru dapat bite terkini..bekalan telor masin dah abis hya tinggal setengah bijik je pa....

Aspalela said...

LIZ lagi>>>ahahhahahha..aku mmg suke kunjungan VVIP ni....
stgh bj tu ko tglkan tok aku yek..kang aku nak mkn ngan nasik panas berapi Naruto....
keh3....

Noraliza Ramly said...

adoi pa lagi....heheeeee lawan tokey lak aku... pa ko amik yg putih tu pa yg kuning aku punya.......leh gitu pa?????

conan said...

Pa, aku saje je nak tengok ko alert ke tak... kengkawan yang menyinggah.

Aspalela said...

LIZ Lagi>>> alaaa....yg putih tu grenti masin cam air laut kan?? xmoh laa...aku nak kunin gak..kita kerat 2 la ekk...

CONAN Lagi>>> aku alert la ni...aku tulis lagi..dan lagi..dan lagi..dan lagi..dan lagi.....

mama mya said...

salam tengahari juga.. waa dah x bz leh laa update manyak2 :)

Atan said...

ingat dah lupa atan sejak jiwa tak kaco..

arapink said...

aspaaaaa....ko leh ah tukar kulit umah aku...mata aku nampak dah semak tu...tinggi dari aku dah...ko tolong tebas leh...kekeke

Aspalela said...

MAMAMYA>>> Tak BZ....tapi kering idea ar..leh tlg watkan n3 tok aspa tak?? hehhehe....

ATAN>>>Tak lupe punye...ni otak 4gb ....
cuma keBZian membatasi segala2nya..ecehhh!

ARA>>>Bukan takat nak tukar kulit rumah..kulit hang pon aku leh tukar kan ara....
**Gunalah Fair & Lovely..dlm masa 7 hari kulit anda akan cerah semuala...*** ekekekeke :P