? ??????????????Golden Afternoon? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??24 Grabs Today. 508 Total Grabs.
??????Get the Code?? ?? ?????Purple Flower? ????? ?????? ???Rating: 4.3 (723 Ratings)??24 Grabs Today. 97865 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????Totally Vaycay!? ????? ?????? ???Rating: CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Thursday, May 21, 2009

TAG Leena Pulak

Cuak nye aku bla dgr TAG nie....sbb aku baru nak tarik napas legaaa stlh selesai jwb TAG mama bwh tu..adey!!..peninn2.....harap yg disenaraikan tu jwb la yerk..hhehe..(jgn x jwb, nnt Aspa malu 44 hari..kkkekeke)

Tp yg ni senang laaa...so, sepantas kuasa kuda belang aku jwb sambil pejam mata jerk...caya tak???? x caya cuba tanye Aspa tuh.... T-Rex 2 ggrrrrr.....

Ni haa dia punye TAG.....opsss! lupe nak sebut sapa yg sudi TAG aku kali ni....hahhaha....memperkenalkan LEENA lah orangnye.....
okey....jom cekidotttt!!........

1) copy gmbr amal islam di bawah :


siappppp!!!

2) kemudian plih 10 sahabat dan wajibkan mereka melakukan perkara yg sama:

alahaaaiiiii.....teros bg kat org ke???? x de nak tye pape ke???....hehhehe...

okey dgn bebesar hatinye aku nak bg TAG & AWARD ni pada :


  1. ketiga2 org yg kena jawab TAG kat bawah ni.....( yg ade 16 soklan cepu mas tu lerrr)..sbb bersusah payahh beliau menjawab nye kan..naik semput rase...keh3...
  2. TipahVouge
  3. Mamarempit
  4. Okliz
  5. Smai
  6. Arapink
  7. Bulat
  8. Kak Cute
  9. Sayang Hasni
  10. Pikok
  11. Tebu
  12. ungkep

Opppss..terlebey sudaaa....

x pe aku rajin ni....

okey....aku nak jengah rmh korang pasni..sila ambil ye...

Ehhh!!....ni haa award nye.....amek tau..jgn x amek....




siapppppp!!

dahhh..tu je katanye....bye!
Mechanical Bull


Nota Dak Aspa : esok sapa lakk nak TAG aku nih??? rasa cam nak pitam lerrr....





7 pengkritik terhebat:

tipahvogue said...

keje ko jawab tag jek la yek aspa!! muahahahaha...sian ko!!

tapi terharu lak aku bila ko bagi tag yg simple giler nih kat aku! sangat la beshnye!! lalalala....*kerek sey*

Aspalela said...

ye la tipah oi...asek kena TAG je...kan baek klu bagi char kuey tiow ke...kenyang perot haku...kui3... xD

**eh! amek award & tag tu tipah..jgn lupe.

mamarempit said...

OOOO....ape tu Aspa.......mama nk kuda 10!!!!..Dinosor 8!!! Boleh????

atty's said...

dah buat dah tag nie..ehehheh

OKLiz said...

Tag ape lak ni wei???????? aku baru siap assigment tag mama smlm...... seploh tahun lagi aku wat ok????? wakakakakikiki.....

sayanghasni @ yus said...

aku dah buat..
datanglah wat spotcheck..
jangan lupa ambik sebenier sekali...

Aspalela said...

MAMA>>>Kuda 10 = 5 riban
dainosor = 2 hengget sengah je....blh beli kat psr malam...kui3..(ayam rangka ma...)

ATTY>>>Dah buat takpe....ni nak ngajo yg x reti2 buat nih...kui3( cam cekgi je rase) :P wakaka...

OKLIZ>>>pssttt...pssttt..mma nye TAG susah..aku nye TAG cam kacang ngan yin jerk.....

SAYANG>>>okeyyy bebehh...aku dtg sepantas kuda belng.....eekk! eeeeeeekkk! (smbl wat aksi willy)