? ??????????????Golden Afternoon? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??24 Grabs Today. 508 Total Grabs.
??????Get the Code?? ?? ?????Purple Flower? ????? ?????? ???Rating: 4.3 (723 Ratings)??24 Grabs Today. 97865 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????Totally Vaycay!? ????? ?????? ???Rating: CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Tuesday, May 26, 2009

Smai TAG not Smart TAG....

ekekkekekke........ lama nau aku pendam kan ini TAG yg dtg dr SMAI ..rase dekat 2 minggu ekk smai??? sowy laa....aku cam bz2 tahap cipan gitu beb!!

OK!!! thru to the answer......don't buang mase....
nnt smai perambat aku tanpa kate2.......

Lets CEKIDOTTT!!

1. Apakah perkataan pertama anda ucapkan kepada si dia dan kemudian menjadi suami anda?
--> Sayang sayang Sayang?? Sayang sayang Sayanggggg! Sayang?....teros tutup lampu....


2. Sila berikan dua contoh alat-alat atau sumber yang anda gunakan atau lakukan untuk memudahkan kerja anda. Tak kisahlah apa alat atau sumber sekali pun asal boleh diaplikasikan.

(Peringatan!! Harap korang jgn cuba buat spt mana dak aspa buat!! Dia dlm moody skrg ni)


a) Membuka pintu rumah dan kereta.

--> guna dawai & gigi :B

b) Mencucuk plug soket.

--> Guna montot sudu besi & kunci moto

c) Simpan air minuman.

--> botol susu & dlm perot

d) Ketika blackout
--> henpon & asah batu dgn batu hga kuar api....hoh!


e) Meluahkan rasa hati

--> musuh ketat & pegawai pulis...


f) Siang ikan
--> kucing & parang panjang

g) Hendak buang air besar.

--> makan banyak & minum air panas banyak


h) Di mana anda simpan dokumen penting.

--> luar rumah bwh pasu bunga daisy
..(perompak! sila take note)

i) Katakan ribut melanda dan pakaian anda melayang sama, apa yang patut anda tutup bagi mengelak rasa malu
--> tutup tutt & tett!

j) Apakah yang anda guna u
ntuk potong kuku?
--> parang kontot & gigi :B

k) Melihat waktu?
--> tye org & pacak kayu di tgh2 laman

l) Kalau badan terasa panas?
--> duduk dlm peti ais & berendam kat kolam

m) Ternampak pencuri
--> jerit kuat2 & tlg dia (pencuri itu)


n)
Kalau terjumpa duit RM50.00 dalam longkang yang dalam, bagaimana anda ingin mengambilnya
--> mtk tlg org amekkan & buat derkk je

o) Masa tidur apa yang anda peluk?

--> henpon & selimut


p) Tag?

--> hahhhhh!!! ko bace kan??? Jawabbbb derasss

dah jom balikkkkk......






Nota Dak Aspa : Aku msh dlm aura "MALAS NAK JAWAB TAG".....moody!!

13 pengkritik terhebat:

sue @ ela said...

2dia..dok syg2 trus top lmpu!!!18sx ni..hahaha

Aspalela said...

Smai>>>ekekekekkekke....(ketawa je aku dehh!..no komeng!

budak kampung online said...

dut..dut..

cutecida said...

oitt pa..salah jwpn tu...ayat lom jadi somi la le.....ganas la ko pa..hahahaha

mamarempit said...

banyak nye follower ngko pa.....tk sangke mama.....jeles tau.....ahakksss....bak le sekor..wat itik gantong....

Aspalela said...

BDK KG>>>Dut Dut tu nak nek bespa ke?? heheh

KAK CUTE>>>Lorrr..slh ker?? ayokkkk! sekali slh paham da...

MAMA>>>itule penangan dok melangok rmh org pas2 tepek gambo..ekkeke (muka x malu)

itik xde ma..angsa ade ar...

sayanghasni @ yus said...

rajinnyer orang malas jawab tag..
agak gini cara ko malas yer dak ASPA

miEz haNeM said...

AKU MASIH SIUMAN JUGA :)

Aspalela said...

SAYANG@Yus>>>Tau xpe...aku mmg dah tahap malas2 garpil tu..kena plk org TAG..hah! hamek ko!

MIEZHANIM>>>Yo!~
harap kita siuman smpi bila2... :*

atty's said...

kekeke..nasib kty baca tag nie dan kty masih siuman

OKLiz said...

awal ko tutup lampu pa.. wakakakaki

Aspalela said...

K.Ty>>>klu tidakkkkkk!!! mbe lps baca n3 ni teros x siuman kot...heheh (sowy gurau2 je)

OKLIZ Lagi>>>Mentol pecah...overload

ruru said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,a片,AV女優,聊天室,情色,性愛