? ??????????????Golden Afternoon? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??24 Grabs Today. 508 Total Grabs.
??????Get the Code?? ?? ?????Purple Flower? ????? ?????? ???Rating: 4.3 (723 Ratings)??24 Grabs Today. 97865 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????Totally Vaycay!? ????? ?????? ???Rating: CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Monday, May 11, 2009

Korang Suka Silang Kaki Yea???

Silang kaki ketika duduk adalah untuk menjaga adab. Tak kira lelaki atau perempuan kalau duduk mengangkang nampak buruk sangat terutama ketika mengadapi temuduga.

Silang kaki biasanya di buat oleh wanita untuk menjaga kefiminan mereka. Kalau lelaki yang 24 jam silang kaki ada yang tidak kena tu...samada nak jaga "feminin" juga atau kerek memanjang...

Ada juga yang terpaksa silang kaki 8 jam di pejabat kerana pakai skirt yang pendek. Siapa suruh? Syaitan yang suruh. Allah dah mengharamkannya tapi nak juga, nahhh hambik ko!

Bukan tidak boleh silang kaki tapi kena agak-agaklah.

Gambar di bawah ialah gambarajah tulang belakang orang yang suka silang kaki.


yg bengkok tu silang kaki - yg tegak tu dok ngangkang...heheh!!



Nota Dak Aspa : klu 5 taun dok style silang kaki, mau jd badan ke kanan..kaki ke kiri..huh!!

7 pengkritik terhebat:

Lina Chan said...

hai.. visiting u here..
nice blog.. sy dah follow dah..

hehe~ btul ke kalu silang kaki ble bengkok smpi mcm tu skali?
menakutkan..
sy slalu gak silang kaki..
tapi bukan sbb pki skirt pendek..

:)

mamarempit said...

agak2 ko kan pa..mama skang tgh dok cam ne???

masviona said...

uhuksss...gitu ghopernye ye...baik ler xyah silang kaki..hiksss

conan said...

kalau silang lutut macam mane pulak?

Noraliza Ramly said...

mak ai bengkoknye tulang kalau camgitu...... abis urat sarap.. kui3

sayanghasni @ yus said...

baru lepas baca kat isuhangat..
silang kaki yang ekstrem sangat sampai jadi lagu tu..

Aspalela said...

LINA>>>TQ..sbb 4low saya..
nnt saya lak g blog lina yeaa..tunggguuuuuu....

MAMA>>>aspa tau..mama tgh dok Mencangkung atas kosi kan??? kan??

MV>>>Jgn silang kaki lps ni yea..kita main silang pangkah jerk..kui3....

CONAN>>>Silang lutut??? meh lutut ko aku belitkan jd urup lapan..nak??

OKLIZ>>>Bkn takat urat sarap, urat kentot pon tebelit....tu yg nak 'melepas' susah.......hik3 :)

SAYANG>>>Tu le pasai, wat peringatan kat mbr2 yg rajin bebeno silang kaki....nnt bdn jadi urup "S"...hehehhe..